Betaling

Betaling van uw bestelling kan op twee manieren:
– Betaling via iDeal
Kiest u voor deze betaalwijze dan betaalt u het gevraagde bedrag online via uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. De Stoelendans ontvangt van de bank bericht dat de bestelling is betaald.
U kunt betalen met iDEAL als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
Overboekingen kunnen 2 tot 10 dagen in beslag nemen.
Als u een betaling plaatst maar de betaling mislukt dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. De foutieve order wordt dan als annulering beschouwd.
– Contante betaling bij het afhalen van uw product in de winkel van De Stoelendans in Deventer.

Betaalt u via iDeal dan worden uw betaalgegevens veilig verwerkt door onze betaalprovider Mollie. Wij garanderen dat uw gegevens niet aan derden worden verstrekt.

Bevestiging van uw aankoop

Wij bevestigen uw aankoop met een bevestigingsmail. Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, adviseren wij u uw junk- of spambox te raadplegen om te controleren of deze niet onverhoopt daar in terecht is gekomen.

Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling per email annuleren indien deze nog niet naar u is verzonden.

Levering

Items worden met pakketpost verstuurd.
Bestellingen die voor 16.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. De meeste bestellingen worden de volgende dag netjes afgeleverd. Het kan echter wel eens voorkomen dat zendingen vertragingen oplopen bij de bezorgdienst. Wij verwachten echter dat de bestelling binnen 1 tot 2 dagen wordt afgeleverd.
Bestellingen die vrijdag voor 16.00 uur worden geplaatst, worden die dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de maandag daarop verzonden.
Heeft u na 7 dagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mocht het product zijn uitverkocht dan nemen wij contact met u op. U heeft dan de mogelijkheid de bestelling te annuleren. Mocht u het gekozen product toch graag willen ontvangen, dan zullen wij contact opnemen met onze producent/leverancier en u in kennis stellen wanneer levering zal plaatsvinden.

Verkeerd afleveradres opgegeven

Indien u het verkeerde adres heeft opgegeven, dan kunt u contact met ons opnemen. In het geval dat uw bestelling nog niet verstuurd is, kan het afleveradres aangepast worden. Mocht uw bestelling wel verstuurd zijn, dan wordt het pakket, nadat wij het retour hebben ontvangen, naar het correcte adres verzonden.

De status van uw zending

U kunt de status van uw bestelling controleren door op uw account in te loggen en te kijken onder ‘mijn bestellingen’.

Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u recht op de wettelijke garantie. Voor al onze producten worden garantiebepalingen gehanteerd die zijn opgesteld door de fabrikant van het artikel. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.
Het recht op garantie vervalt indien er sprake is van val- of stootschade, waterschade, hitteschade en onoordeelkundig gebruik van het artikel.
Indien u een probleem ondervindt met ons product neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Vaak is het probleem terug te leiden naar een verkeerd gebruik en met één telefoontje op te lossen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor terugname indien producten na retourzending zijn voorzien van gebruikssporen zoals krassen, breuken of vlekken.

Retourneren

U kunt uw bestelling binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling naar ons terugsturen. Uit oogpunt van hygiëne wordt het retourneren van cartomisers waarvan de verpakking geopend is niet geaccepteerd.

Vul op de retourkaart uw bestelnummer, naam, adres en uw bankrekeningnummer in en voeg deze bij uw retourzending.
Graag vernemen wij van u de reden van de retourzending. Deze informatie gebruiken wij om onze klanten voortaan nog beter van dienst te kunnen zijn.

U kunt uw bestelling terugsturen naar het volgende adres:
De Stoelendans
Nieuwstraat 53
7411LH Deventer

Het door u betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, op uw betaalrekening teruggestort. De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de consument.

Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen uw order met zorg uit te voeren, kan het voorkomen dat er in het proces een hapering is opgetreden. Ook kan het zijn dat het product, ondanks alle controles, niet 100% functioneert. U kunt uw klacht dan op verschillende wijzen bij ons melden:
Schriftelijk:
Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk en zend deze per post naar: De Stoelendans, Nieuwstraat 53, 7411 LH Deventer. Of meld uw klacht via ons emailadres: info@stoelendans-deventer.nl.
Telefonisch:
Wilt u liever telefonisch contact dan zijn wij tijdens openingstijden bereikbaar via 0570-670247.
Bezoek:
Natuurlijk kunt u met uw klacht ook terecht in onze winkel. Wij staan u dan graag persoonlijk te woord om samen met u tot een oplossing te komen.

Privacy

Ten behoeve van de afhandeling van uw bestelling hebben wij een aantal persoonlijke gegevens nodig. Deze gegevens worden opgeslagen in ons bestand. Wij wijzen u erop dat deze gegevens alleen worden gebruikt voor de afhandeling van uw bestelling. De gegevens zullen niet worden doorverkocht, doorgegeven of voor andere doeleinden worden gebruikt.
Natuurlijk heeft u het recht om de opgeslagen gegevens in te zien. Een verzoek om inzage, correctie of om verwijdering van uw persoonsgegevens kunt u indienen bij De Stoelendans, Nieuwstraat 53, 7411 LH Deventer of per email via info@stoelendans-deventer.nl.
Uw gegevens zijn bij ons veilig. Wij hebben zowel technische als organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens veilig op te slaan.

Meningsverschil

Indien er sprake is van een verschil van mening en consument en ondernemer komen niet tot een overeenstemming dan zal het geschil worden afgehandeld naar Nederlands recht.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

twee × 3 =